lørdag den 15. september 2012

Lørdags hilsen og stemningsbilleder.

Hej Allesammen.

Joooh jeg er her skam endnu :-))

Har bare arbejdet rigtig meget (for andre...), denne sommer, så bloggen og meget andet,

har måttet undvære min opmærksomhed.

Så foruden en hjertelig lørdagshilsen, så sender jeg her, nogle

stemningsbilleder fra sidste indkøbstur - som foregik i 38 graders varme.

De temperaturer har vi vist haft for sidste gang iår :-))

Ha´ en dejlig lørdag aften.

KH
Pernille

















PS: Hvis du har spørgsmål til de skønne sager du ser,
så send mig gerne en mail på:



























4 kommentarer:

  1. Ahhhhhh så mycket fint. Vilka inköpsresor ni haft alltså. Hoppas verkligen att vi ses snart igen. Kram kram Mia

    SvarSlet
  2. Hej fina Pernille!

    Sååå mycket fint ni har hittat alltså..!
    Den där temperaturen låter skön, fast man kanske skulle velat vara på stranden då :)

    Ha en fin kväll, så hoppas jag att vi ses snart!
    Kram
    Mia

    SvarSlet
  3. Det ser jo ud til at være en super fed høst - godt gået! Specielt stylterne er fantastiske, jeg har jo et ønske om at blive lidt højere end mine 176 cm!

    SvarSlet
  4. Dette var en sjarmerende blogg og skattekammer. Takk for titten, hit kommer jeg gjerne tilbake.
    Maliva in France

    SvarSlet